Friday, January 14, 2011

مردم تونس 2 هفته جنگیدند و پیروز شدند.ما 1.5 سال فقط بیانیه گوش دادیم و سرکوب شدیم

 برای پیروزی باید جنگید.مگه مردم تونس چی داشتند که ما نداریم ؟

19 comments:

  1. بايد ببيني رودرروت كي ايستاده
    ما هم به اندازه ي اونا و شايد بيشتر كشته داديم
    دولت اونا دستاويز نداره
    ولي مال ما داره
    خوبشم داره
    دين

    ReplyDelete
  2. بگید مردم تونس چی ندارن که ما داریم...
    ولایت وقیح
    حکومت دینی اونم از نوع اسلامیش
    ...

    ReplyDelete
  3. عرضه ! ما واقعا بي عرضه ايم وتعدادمون هم به نسبت مخالفين كمه
    احمدي نژاد مردم ايران رو مسخ كرده
    هنوز هم مردم دنبالشن
    ولي تو تونس اين طور نبود
    ما هم كه يك سال ونيم هيچ نكرديم هيچ

    ReplyDelete
  4. mitoonam matlabetoon ro too site www.azadegi.com share konam?!

    ReplyDelete
  5. البته که می تونید شیر کنید.البته مطلبی نبود.فقط فریاد دردی بود که روی دل خیلی هامون سنگینی می کنه.اون همه هزینه ای که خیلی ها دادن و اخرش ...

    ReplyDelete
  6. 1.una velayat vaghyh nadashtand
    2.una 5 milion sepahiye jirekhor nadashtan
    3.rahbare una ideolog nabud
    4.rahbare una pariso dasht tush ghayem she,in badbakhta chy

    ReplyDelete
  7. اونها با یک وزارت اطلاعاتی که سی ساله داره با پول نفت تغذیه میشه روبرو نبودند. اونها با یک عده از خودشون که از فرط نادانی نمیدونن کی دزده و کی دروغگو روبرو نبودند. برو بابا دلت خوشه.

    ReplyDelete
  8. به نظر من ساده اندیشی است که باور کنیم حکومتی با 2 هفته تظاهرات سقوط کند. انقلاب ایران را هم که در عرض کمتر از یک سال تظاهرات به پیروزی رسید بیاد دارید. امروز تقریبا همه پذیرفته اند که شاه با دست خارجی ها رفت و اینها دست نشانده همانها هستند،و نه تظاهرات مردم عامل پیروزی بود و نه شاه می توانست بماند، چون قرار بر این بود که سرنوشت ایران این بشود. در مورد تونس هم همین است. باور نکنید که این تغییر بدون دست های پشت پرده رخ داده است.

    ReplyDelete
  9. به خدا ما هم میتونیم،
    نویسنده درست میگه،البته اون آقایی هم که میگه اونا ولایت فقیه ندارن هم بازدرسته . ولی چرا ما باید به اشخاصی مثل موسوی و کروبی و .... گوش کنیم که بیانیه بدن . به همین خدا قسم اگه موسوی هم میشد و کسی اعتراض میکرد همین بلاها را سر مردم مخالف میاوردن چون باز توی همین حکومت هست . چرا ما نباید به خودمون اعتماد داشته باشیم و بتونیم در طول مدت 1 یا 2 هفته پیاپی بجنگیم تا این رژیم را بیرون کنیم ما باید تا کی بشینیم تا کسی بیاید و بیانیه بدهد و کاری بکند . تو رو خدا کشوری مثل تونس یا همون کشوری که چند ماه پیش هم رئیس جمهورشونو بیرون کردن واسه ماها نباید درس بشه؟

    ReplyDelete
  10. ma zyad enetaf pazirim va ba tahamol, kashk ba ham vatananem TOLERANCE dashtim na ba regim!

    ReplyDelete
  11. مردم اگر خیابانها را خالی نکنند رزیم بازنده است دوستانی هم که دست بیگانه را در کار میبی نند خواست واراده مردم را بی ارزش میدانند..اگر امریکا کاری میتوانست در کوبا انجام داده بود ..و انگلیس هم در ایرلند جنوبی

    ReplyDelete
  12. یه ذره صب ر میکنیم ببینیم چه آینده ای دارن!
    رفیق ! پیروزی که زود به دست بیاد زود هم از دست میره!

    ReplyDelete
  13. با سلام

    پرواز شماره 751 هواپیمایی ایران ایر از تهران به مقصد میلان که روز جمعه 24 دی ماه پس از دو ساعت تاخیر در فرودگاه بین المللی به سمت میلان حرکت کرد، به دلایل نا معلوم به جای میلان در فرودگاه رم به زمین نشسته است.

    هم اینک که قریب 24 ساعت از فرود هواپیما در فرودگاه رم می گذرد، مسافران هواپیما هم چنان سرگردانند و هیچ کدام از مسئولان ایران ایر در محل حضور نداشته و ندارند.

    مسافران قادر به تماس با مسولان نیستند و نمی دانند باید چه کنند! لطفا در صورت امکان این مطلب را
    منعکس کنید

    متاسفانه ما دسترسی به جایی نداریم

    با سپاس
    یکی از مسافرین پرواز 751

    ReplyDelete
  14. با درود به مردم تونس برای کسب ازادی .ما هم می توانستیم بوی خوش نسیم ازادی را استشمام بکنیم اگر سوپاپ اطمینانهایئ مثل خاتمی وموسوی وکروبی وگنجی وفرخ نگهدارها را نداشتیم . مردم ما بارها برای ازادی قیام کردند وبهای انرا به سنگینترین وجه ان پرداخت کردند ولی در لحظه موعود این سوپاپ اطمینانها جلوی انرا گرفتند .با درود به مردم ایران وشناخت راه ازادی

    ReplyDelete
  15. بقول يکی از بزرگان بدبخت ملتی که احتياج به قهرمان دارد.وبدبختر از ان ملتی که بعداز سی سال سرکوب وزندان وشکنجه وتجاوز واعدام گوش به حرف کسانی می دهد که در سرپا نگهداشتن اين ولايت ديکتاتوری تمامی سعي وکوشش خود را کردند .کسانی مثل رفسنجانی خاتمی کروبی موسوی گنجی ابراهيم نبوی هادی غفار ی موسوی تبريزی صانعی واردبيلی و.... وبقول يکی ديگر از بزرگان افعی کبوتر نمي زايد.سرنوشت تمامی ديکتاتورها در کف خيابان مشخص می شود نه در بيانيه ها وبازگشت به دوران طلائی امام

    ReplyDelete
  16. در پاسخ به دوست عزیزی که در مورد کوبا و ایرلند نظرشان را گفته بودند، نظر من اینست که کوبا بخاطر زد و بندهای پنهانی آمریکا و شوروی سابق همچنان در بیخ گوش آمریکا جزو متحدان شوروی ماند و الان هم روزگارشان سفیدتر از ایران و سایر کشورهای آمریکای لاتین که هم پیمان آمریکا هستند نیست (در مورد ایرلند اطلاعی ندارم). بهر حال بقول یکی از دوستان ناشناس باید صبر کرد و دید که چه می شود.بخصوص که فعلا ارتش کنترل امور را در دست گرفته است.

    ReplyDelete
  17. خودم در الجزیره دیدم که "بن علی" به ارتش دستور داده که به مردم شلیک نکنند. یاد خدا بیامرز شاه افتادم و اینکه اگر قرار بود که بن علی هم بماند مثل الجزایر در 15 سال قبل، پس از پیروزی مخالفان در انتخابات، همه را با جوخه های باصطلاح شبه نظامی قتل عام کردند و نتایج انتخابات را قبول نکردند و بقول جنتی فسیل، "آب هم از آب تکان نخورد".
    ناشناس

    ReplyDelete
  18. البته داستان انتخابات الجزایر 10 سال قبل بود (1991)و هنوز هم آتش آن زیر خاکستر است.

    ReplyDelete
  19. We have Farsi sak. فارسی سگ

    ReplyDelete